ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

جملات جالب

کافیه از یکی خوشت بیاد؛

یا میمیره، یا فلج میشه، یا برمی گرده به رابطه قبلیش؛

در بهترین حالتم میره خارج!!!

 
میدونید اون زنی که برای اولین بار عبارت ِ "مردا همه مثل همه ن"

رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشُ تو بازار گم کرده بود؟ 

 
 
 
 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 
 
 
 
 
IPHONE 5 هم اومد...
 
و تو نیومدی، خاک برسرت . ..
 

 

 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 
 

 

 

 
توهمه ی رابطه ها همیشه یکی خرتره...

 
به سلامتی اون خرتره!!

 

 

 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 
 

 

 
 

دیدین دخترا توانایی اینو دارن که اتفاقی که تو یه ساعت افتاده رو
 
 تو 5 ساعت تعریف کنن؟؟؟

 
 
 
 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 
 
 
 
دروغ گـفـتـن

عـرضـــه مـیـخـــــــواد

مـا هـم کـه هـمـیـشـه

عـاشـق آدم هـای بـا عـرضـه مـیـشـیـم.....!

 
 
 
 
 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 

 
 
 
طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه
 
 بیا تو باهاش حرف بزن ...
 
نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو
 
 
 
 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 
 
 
 
مورچه رو انداختم تو بشقاب بیسکوییت ویفر

تکون نمی خوره

فک کنم از خوشحالی سکته کرده...
 
 
 
 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 


 
 
 
 
با یکی چت میکردم...

.جواب نمیداد بهش گفتم چته؟چرا جواب نمیدی؟!

گفت دارم شام میخورم...

خیلی با ادب بود،با دهن پر چت نمیکرد...
 
 

 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 
 
 
 
 
 
یارو دو دیقه پیش زنگ زده خونه جا اینکه من بگم شما، اون میگه شما؟
 
منم گفتم ببخشید اشتباه برداشتم...
 
 
 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 
 
 
 
 
 
اگه یه روز همه فراموشت کردن ..من با توام !

اگه همه بهت بد کردن ، من با توام...

ولی اگه همه دوستت داشتن...

شرمنده !

من با اونام ....
 
 

 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 
 
 
 
تو این دوره زمونه باید به ملت بگی
 
موس دستته بزار زمین بیا اینجا!
 
 لیوان آب مال قدیم بود.
 
 

 

 

 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 
 
 

 

 
 
یکی از سخت ترین خدافظی ها ...

خدافظی با سنگیه که تا دمه در خونه شوتش کردی!!!
 
 
 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 
 
 
 
 
نظرِ همه دخترا راجع به مردها :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط بابام خوبه........:))
 
 
 
 
 
 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 

 
 
 
 
ولی خداییش بیایم ظاهر بین نباشیم !!!!

بعضیا ممکنه در ظاهر بیشعور بنظر بیان
 
 اما وقتی باشون میگردیم و بیشتر میشناسیمشون می بینیم که
 
 باطنا"هم بیشعورن !!
 
 
 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 

 

 
 
 
اﻳﻨﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﻦ ﻳﻪﺗﺎﺭ ﻣﻮﺕ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻧﻤﻴﺪﻡ

حرف مفت میزنن

ﻣﻮﻗﻌﻴﺘﺶ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﺎﺩ

ﻛﻞ ﻫﻴﻜﻠﺘﻮ ؛

به یه ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی میفروشن


 
 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 


 


 
من روانی عزت نفس کسانی هستم که شماره تلفنشونو پشت در توالت مینویسن...
 
 
 
 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 
 
 
 
 
 
یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی:
 
 "میشه یه چیزی بپرسم" بعد که طرف گفت چی!؟

میگی:"هیچی بیخیال" !
 
 
 
 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 
 
 
 
 
 
طرف پست زده : دوستم بدار، نوازشم کن،دست آموزم کن ،با من بازی کن، به من توجه کن و...

فکر کنم شب که خواب بوده سگش پروفایلش رو هک کرده!!!
 
 
 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 
 
 
 
 
 
یکی مسیج داده :

من عاشقتم !!

منم گفتم بزن قدش !!

گفت : یعنی تو هم منو دوست داری ؟

گفتم : نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم ...
 
 

 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 
 
 
 
 
تجربه نشون داده ، دخترائی که فقط عکس چشمشون رو برا پروفایلشون میزارن،

هنوز بینی مبارک رو عمل نکردن...
 
 

 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 

 

 

 
 
مامان من آخر دموکراسیه!!!

وقتی میخواد فحش بده نظر خودمم میپرسه

مثلا میگه:

میخوای بهت بگم نفهم؟

میخوای بگم شعور نداری؟
 
 
 
 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 


 

 


 
دستم و بریدم رو لباسم یه لکه خون ریخته،

شستمش پاک نشده
 
به مامانم میگم خون با چی پاک میشه؟

از اون اتاق داد زده خون فقط با خون پاک میشه!!!

 

 

 

 

 


 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 

 


 
به یکی از این فامیلای ما گفتن عسل واسه چشم مفیده رفته مالیده به چشماش

دیگه کار از فشار تحریم گذشته...
 
 
 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 
 
 
 
 
بدانید و آگاه باشید هروقت یه جوش گنده رو صورتتون ظاهر شد,
 
مطمئنا به زودی به یه مهمونی مهم دعوت می شید یا با یه آدم خوش تیپ قرار خواهید داشت!
 
 
 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 
 
 
 


 
رفتم یوگا اسم بنویسم 

لامصـــب دو به شک بودم

حوصلم میشه برم یا نه

یارو گفت میای کلاس ملافه و بالشم بیار

فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم...

 
 
 
 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 
 
 
 
 
آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند،
 
یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند
 
یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟

 
 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 
 
 
 
 
 
یه روز رفتم شلوار بخرم فروشنده یه شلوار آورد خوب نبود گفتم این خیلی خزه .
 
 مگه دیوونم   اینو بپوشم؟

فروشنده از پشت پیشخون اومد اینور دیدم همون شلوار پای خودشه !


 
 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif  
 
 
 

 

 
این دختر خانم‌های محترم همچین میگن پسر‌های امروزی مردِ زندگی‌ نیستن ،
 
عرضه زن گرفتن ندران ،
 
که یکی‌ ندونه انگار خودشون مثل زن‌های قدیم زنِ زندگی‌ هستن و خونه داری بلدن ،
 
یکی‌ نیست بگه آخه شما هارو باس با بیل از لوازم آرایشی‌ و عروسک خرسیتون جدا کرد...
 
 
 
 
 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 
 
 
 
 
یکی از فامیلامون بیمارستان بستری بود دیگه نمیتونست حرف بزنه فقط میشنید .
 
همه فک و فامیل ناراحت بودن یه پسر دایی بچه داشتم حدود 10 ساله یهو برگشت به مادرش گفت :
 
مامان ، عمو مثل تلفن خونمون یه طرفه شده؟؟؟

 

 

 

 


 
 
 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif  
 
 
 
 


 
اینایی که کسی از کاراشون سردرنمیاره،

اینایی که کاراشونو همیشه ساکت و آروم انجام میدن،

اینایی که عشقشون لباس مشکیه،

اینایی که دلشون نمیاد وقتی که خوابی بیدارت کنن،

اینایی که روزا براشون بی معنی شده و شبا فقط کار میکنن،
 
اینایی که با دیواره خونه ها یه دنیا خاطره دارن،

اینا رو خیلی زیاد مواظبشون باشید، 

این لامصبا دزدن ، دزززززززززززززد!!!!!!


 


 

    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 


 


 
گفتم : مادر !

گفت : جانم ♥

گفتم : درد دارم !

گفت : بجانم

گفتم : خسته ام !

گفت : پریشانم

گفتم : گرسنه ام !

گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم : کجا بخوابم !

گفت : روی چشمانم
 
گفتم پارچ آب برگشت رو فرش

.گفت: ای خدا ذلیلت کنه بیشعور..
 
 

 

 

 

 

 
    stick figure talking via can and string telephone
 animated gif 
 

 

 

 
 
 
 
سوالات رایج مربوط به موبایل:

سال 76 : آنتن دهی ش چطوره؟

سال 79 : چقدر شارژ نگه میداره؟

سال 82 : دوربینم داره؟

سال 85 : دوربینش چند مگا پیکسله؟ صداش چطوره؟

سال 88 : تاچه؟ یا از این معمولیاس؟

سال 91 : اندرویده؟

سال 94 : هوشمنده؟ یا معمولیه؟

سال 97 : اخلاقش چطوره؟!

سال 1400: درکت میکـنـه ؟! یا نه؟

سال 1403: به اندازۀ کافی بهت توجه میکنـه؟ یا میخوای باهاش به هم بزنی؟

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد