ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

همه چیز را درمورد گروه خونی خود بدانید...

انسان‌ها از بسیاری جهات با هم تفاوت دارند. این تفاوت در گروه‌های خونی آنها نیز وجود دارد. فردی که گروه خونی A مثبت دارد، نمی‌تواند از فردی با گروه خونی B منفی خون بگیرد زیرا در این صورت بدنش به شدت واکنش نشان می‌دهد. در مورد موادغذایی نیز همین مساله صادق است، یعنی برخی موادغذایی که بدن بعضی افراد به خوبی می‌پذیرد با دستگاه گوارش برخی دیگر از افراد سازگار نیست. البته در اینکه دستگاه گوارش می‌تواند خود را سازگار کند، شکی نیست اما اگر بدانید چه موادغذایی‌ای با بدن شما سازگارتر هستند، نیازی نیست بی‌دلیل دستگاه گوارشتان را خسته کنید.

ادامه مطلب ...

هشت ترفند یاهو مسنجر

بوت کردن یاهو مسنجر, تبلیغات در مسنجر

 

 1) بوت کردن بدون نیاز به برنامه خاص

 

در اینجا قصد داریم شما را با ترفندی جالب آشنا کنیم که به وسیله آن و در محیط یاهو مسنجر و بدون نیاز به برنامه خاصی بتوانید شخصی را بوت کنید و به وسیله آن کاری کنید که سیستم شخص مورد نظر هنگ کند و در نتیجه از یاهو مسنجر Sign out شود.

 

تنها کافیست که در قسمت :

ادامه مطلب ...

فیس بوک بر زندگی افراد چه تأثیرات منفی و مثبتی دارد؟

در حال حاضر سایت فیس بوک ۸۰۰ میلیون کاربر دارد که محققان و کارشناسان در حال تحقیق و بررسی آنها هستند . در اینجا با بعضی اثرات این سایت بر زندگی و رفتار افراد آشنا می شوید.

 

۱٫فیس بوک می تواند اعتیادآور باشد. اگر عضو فیس بوک هستید، آیا می توانید برای مدت ۲۴ ساعت صفحه خود را چک نکنید؟ طبق آمار ۸۰ درصد کاربران به این سوال جواب منفی داده اند. تحقیقات نشان می دهد اعتیاد به فیس بوک از اعتیاد به الکل یا سیگار بدتر است و حتی بعضی روانکاوان این نوع اعتیاد را نوعی اختلال روانی می دانند. کسی که دچار این اختلال شده باشد بیش از یک ساعت در روز را به فیس بوک اختصاص می دهد، به خواب یا کارش لطمه وارد می شود، و از تصور پاک کردن اکانت فیس بوک دچار ترس یا حتی گریه می شود.

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک های جدید و خنده دار

مادرم زنگ زده تو مسابقه یکی از شبکه ها  شرکت کرده 3 تا سوال ازش پرسید هر 3 تا رو من جوابشو گفتم مجریه میگه خانوم شما چقدر اطلاعاتتون بالاست مادرم میگه خواهش میکنم تازه هیچ کس هم نیست کمکم کنه تنهام ! :| فک و فامیله داریم؟


-------------------------------------------------------

دیروز مامان رو بردم خرید دیدم یه پنج دقیقه اس داره قفسه ی شوینده هارو میگرده!رفتم پیشش میگم دنبال چی میگردی؟میگه" رنگین شوی مشکین.تاژ "!!!! :| فک و فامیله داریم؟

ادامه مطلب ...