ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

اس ام اس و پیامک های جدید و خنده دار

مادرم زنگ زده تو مسابقه یکی از شبکه ها  شرکت کرده 3 تا سوال ازش پرسید هر 3 تا رو من جوابشو گفتم مجریه میگه خانوم شما چقدر اطلاعاتتون بالاست مادرم میگه خواهش میکنم تازه هیچ کس هم نیست کمکم کنه تنهام ! :| فک و فامیله داریم؟


-------------------------------------------------------

دیروز مامان رو بردم خرید دیدم یه پنج دقیقه اس داره قفسه ی شوینده هارو میگرده!رفتم پیشش میگم دنبال چی میگردی؟میگه" رنگین شوی مشکین.تاژ "!!!! :| فک و فامیله داریم؟

مادرم زنگ زده تو مسابقه یکی از شبکه ها  شرکت کرده 3 تا سوال ازش پرسید هر 3 تا رو من جوابشو گفتم مجریه میگه خانوم شما چقدر اطلاعاتتون بالاست مادرم میگه خواهش میکنم تازه هیچ کس هم نیست کمکم کنه تنهام ! :| فک و فامیله داریم؟


-------------------------------------------------------


دیروز مامان رو بردم خرید دیدم یه پنج دقیقه اس داره قفسه ی شوینده هارو میگرده!رفتم پیشش میگم دنبال چی میگردی؟میگه" رنگین شوی مشکین.تاژ "!!!! :| فک و فامیله داریم؟


-------------------------------------------------------


خواهرم واسم.اس ام اس داده
ش م خ د ........
هرکاری کردم نتونست بخونم،زنگ زدم میگم چی نوشتی؟میگه واقعا متاسفم برات.که نتونستی بخونیش نوشتم:شام مهمونیم خونه داداش !!!!!!! :O
فکر کنم باید 37 واحد کلاس رمزنگاری و رمز گشایی واسه ادامه زندگی با خانواده ام پاس کنم :)))


-------------------------------------------------------


یکی از فامیلامون یه اسب خریده 18 میلیون دلش نمیاد سوار شه !
دیروز اومده بودن خونمون بابام اول حال اسب رو پرسید بعد حال فامیلمونو !
به بابام گفت انقدر دوستش دارم که دلم نمیاد سوارش بشم ... بابامم خیلی جدی گفت خوب بذار اون سوارت بشه .. فامیل :| من =)))))))


-------------------------------------------------------


ما اصولا تو خونه چاقوی معمولی نداریم یا کارد یا قمه

یکی از اون قمه هارو ورداشتم می خوام هندونه ببرم

مامانم میگه کیو می خوای بکشی بهش رحم کن
مامان جناییه داریم؟؟؟؟


-------------------------------------------------------


خواهرم به من گفته از بیرون میای یه خودکار برام بگیر منم براش گرفتم اوردم دادم بهش ازم میپرسه این مارکش چیه؟ میگم :
گورخر خودکار رو گرفته دیده میگه خیلی دروغگویی این که zebra هست.
فک و فامیله داریم.؟؟؟؟؟؟؟؟


-------------------------------------------------------


مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم
ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم !!


-------------------------------------------------------


هفته پیش رفتیم خونه یکی از این فامیلا !! داشت به ما میگفت رفتم سکه هام رو فروختم 40 میلیون سود کردم !! دیروز میگم 100 تومان داری دستی بدی ؟
میگه والا دست و بالم خالی یه :O

اینم فک و فامیل داریم؟


-------------------------------------------------------


یه روز باعموم داشتیم تو خیابون راه میرفتیم یه دفعه یه خارجیرو دیدیم که سیصد تومن گیلاس خریده وفروشنده نمیتونه حالیش کنه.
این عموی ما هم سینه رو زدجلو رفت به خارجی گفت:میشه three hundred euro
یارو خارجیه موبه تنش سیخ شدگیلاسارو گذاشت زمین فرار کرد اخه این فک وفامیل ما داریم.


-------------------------------------------------------


تو یه مهمونی زن عموم برادرامو دیده یکی یکی اسم میبره میگی ایشالا عروسی آقا ... عروسی آقا ... به من که میرسه میگه ایشالا لیسانس بگیری !
بابا به کی بگم درس چه درد من می خوره ؟
فک و فامیل داریم؟


-------------------------------------------------------


دیشب بابام میگه برو از اینترنت لیست دارایی رو بگیر.میگم خوب پدر من باید سایت بدی .داری آدرسشو؟میگه آره.گفتم بده.با اعتماد به نفس فراوان گفت:


www.com

\

-------------------------------------------------------


با فک و فامیل ، نشستیم اسم و فامیل بازی کردیم ،
دائیم برای میوه با “ی” نوشته ” یه کیلو خیار ” !!!!!!
همچین هم اصرار میکنه درسته که آدم شک میکنه حتما راست میگه


-------------------------------------------------------


به بچه پسرخالم میگم اسم بابات چیه؟ میگه: گاو!! میگم: عیبه، مگه آدم به باباش میگه گاو؟ میگه خودش همیشه بهم میگه گوساله پس حتما خودش گاوه دیگه!!
فک و فامیل منطقی داریم ما؟! قدرت استدلالش منو کشته !!


-------------------------------------------------------


با بابام تو یه ماشین بودیم، بعد ۲ نفرخارجی‌ سوار شدن، بابام رفت بپرسه "اهل کجایین؟"
خیلی‌ با اعتماد به نفس با یه لحن سوالی‌ گفت : "mede in ?"
فک و فامیله ما داریم ؟


-------------------------------------------------------


مامانم هر وقت پشت تلفن میخواد با خالم تیریپ صمیمیت برداره میگه جوجه هات(بچه هات)چی کار میکنن.
خاله منم میگه خوبن.توله تو چی کار میکنن .
فک فامیله ما داریم؟


-------------------------------------------------------


مامان بزرگم گفت واسه منم فیسبوک بساز ببینم چیه این فیسبوک که تو رو از کارو زندگی انداخته هیچی دیگه از ساعت 6:30 شروع کردیم، هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه ...!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد