ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

آخه تنبلی هم حدی داره!!

 

وقتی سگم لازمه پیاده روی کنه به این معنی نیست که منم لازم باشه پیاده روی کنم


ادامه مطلب...

 

با تشکر از دوست گرامی در همکاری برای چمن زنی

 

زحمت کشیدن جاده رو خط کشی کردن !

 

خیلی خسته تر از اونم که واسه راهپیمایی واقعاً راهی هم بپیمایم

 

خونه خودش جمع میشه ، نمیشه؟

 

به قیمت تمبر پول میذارم ،تازه انعامم میدم که لازم نشه تا اداره پست برم !!

 

وقتی موقع برگشت به خونه باید دوباره لباس خوابمو بپوشم می تونم اصلاً از اول عوضش نکنم

 

قایق سواری هم حالی میده ها !

 

تنبلتر از اونکه بشینم گدایی کنم حتی !

 

خو.... خسته میشم وایسم !!!!

 

زندگی قطعاً همین است!

 

صد بار گفتم تلویزیون با کنترل بگیرین، ناچار شدم خودم دست به کار شم

 

امروز خداروشکر کاری جز دستشویی رفتن ندارم

 

وقتی تنبلا مخترع میشن

 

بدون شرح!

 

اینم یه سیستم دستشویی رفتنه

 

کی حالشو داره صاب ماشینو پیدا کنه ، جورش می کنم همی شکلی

 

بعله ، ما کارمون درسته !

 

پیتزای سوسیس مخصوص آشپز "تنبل باشی"!

 

درکت می کنم حال وایسادن نداری ، ولی اینجوری آخه؟!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد