ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

بخند دیگه بابا







یه ماشین لباسشویى داشتیم انقدر تکون میخورد که
بنده ى خدا همزمان هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد!


Inline image 4
یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه، ازش یه غول اومد بیرون
بهم گفت آرزو کن
گفتم یه خونه میخوام. گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم!!؟؟
خیلی منطقی بود لامصب!



Inline image 4
من ساعت خوابم رو با آمریکا تنظیم کردم.
فقط مونده درسم رو تموم کنم، ویزا بگیرم، آیلتس قبول شم،
پذیرش بگیرم، پول در بیارم و بلیت بخرم برم!
همین


Inline image 4

میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن
گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه؟
بعد اسم برنامه رو میزارن
جستجوی هیولا.
هیولا تویی، ول کن زبون بسته رو ! :|

Inline image 4

یه مقاله خوندم توش نوشته بود:
بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن!
از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنم و میگم:
آخه عزیز من،
من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی میشه،
که ۴ بار چاییم سرد نمیشد!!

Inline image 4
من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره
دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم!
یه همچین آدمی قانعی بودم من!!!


Inline image 4
دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه:
چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش!!
منم بگم پاشو بروگمشو کصافتِ آشغالِ ناباب
خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه!

Inline image 4
یه بارم با مخاطب خاصـــــم رفتیم کــــوه
لبه پرتگــــاه پاهاش سُر خورد دستاشـــو گرفتم که نره
اما یاد این جملـــه افتادم که میگه عشقتـــــو رها کن اگه برگشت که
مال توئه اگه نه از اولــــم مال تو نبوده
منم دستاشــــو رها کردم دیگه برنگشت یعنی منـــــو نخواست بیشعور!

Inline image 4
تفاوت ما با نسل جدید:
آن چیست که بدون آن نمیتوان زندگی کرد اما دیده نمیشود؟
جواب ما: هوا
جواب نسل جدید: وایرلس!

Inline image 4
اصن کارخونه ی رانـــــــــــــــــــــی
باید با شرکت جـــــی ال ایـــــکس همکاری کنه تا
یه آبمیوه بده بیرون که میوه ی تهش از قوطی بیاد بیرون به راحتــــــــــی!

Inline image 4

خربزه که سهله….. ما نارنگی هم میخوریم باید منتظر لرزش باشیم


Inline image 4
طریقه روانی کردن دخترا با دو حرکت:
ازشون عکس بگیرید.
عکس رو بهشون نشون ندید!

Inline image 4
لعنت به این شانس!
 
الآن نشستم با هر دینی حساب کردم
 
دیدم میرم جهنم!!!

Inline image 4
عین حقیقته!
سعی کنیم دیگران رو درک کنیم و از روحیاتشون با خبر بشیم!
(درست مثه یه روانشناس)

Inline image 4

Inline image 4
آخه آدم از دست اینا چی بگههههه!


Inline image 5


Inline image 4
:| :| :|

Inline image 6


Inline image 4
شما هم اینجوری هستین؟
اصلا نمیدونم چه کرمیه تا روی این صندلیا میشینیم باید هی بچرخونیمش!


Inline image 7

Inline image 4

خودکشی پاک!

Inline image 10

Inline image 4
 
چند نمونه از خلاقیت های جالب...

چادر با طعم هندونه!

Inline image 12


ایده ای جالب برای کلاه ایمنی!
به نظرم اینجوری بیشتر مواظب هست


Inline image 8



این هم ایده ای جالب برای ناودان!

Inline image 14



Inline image 11


Inline image 4
این دیگه چه تکنیکیه!!
یارو به فنا رفت! :)

Inline image 9

Inline image 4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد