ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

ایران و ایرانی رو عشقه!!

درسته که ایرانیان استار اولین نیست ولی برترین که هست

فروش بلیت پرواز‌های هما تلفنی شد

فروش بلیت پرواز‌های هما تلفنی شد

 
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در جدید‌ترین خدمت، سیستم فروش تلفنی بلیت پرواز‌های «هما» را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایسنا این سیستم که برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی شده است، از روز یکشنبه بیست‌ونهم مرداد‌ماه سال جاری برای رفاه حال مسافران و ایجاد سهولت و دسترسی آنان برای خرید بلیت پرواز‌های «هما» تعبیه شده است که مسافر بدون مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی می‌تواند بلیت پرواز خود را تهیه کنند.

 

در این سیستم ابتدا مسافر با سامانه‌ فروش تلفنی تماس گرفته و با تکمیل اطلاعات درخواست شده شامل نام مسافر، مسیر درخواستی، ارائه شماره تلفن همراه می‌تواند درخواست خود را در سامانه ثبت نماید. سامانه با استفاده از شماره تلفن همراه مسافر قیمت بلیت و شناسه پرداخت را به مسافر اطلاع می‌دهد.

 

بعد از دریافت تایید رزرواسیون مسافر با استفاده از هرگونه کارت شتاب و با دارا‌بودن رمز دوم می‌تواند مبلغ بلیت را پرداخت کند. بعد از واریز بلیت و ارسال تاییدیه آن به سامانه، بلافاصله همکاران فروش تلفنی بلیت الکترونیکی مسافر را صادر و شماره آن به همراه شماره پیگیری را از طریق پیام کوتاه به تلفن مسافر ارسال می‌کنند و در صورت ثبت نشانی پست الکترونیکی تصویر بلیت صادر شده برای وی ایمیل می‌شود.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی هما مسافران برای استفاده از این سامانه می‌توانند از ساعت هشت الی ساعت 18 با شماره تلفن 44672200 (40 خط) تماس گرفته و بلیت تهیه کنند.

 

راه‌اندازی این سیستم علاوه بر سهولت دسترسی به بلیت پرواز‌های «هما» صرفه‌جویی زمان مسافر را نیز به همراه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد